Muutoksia kirjaston palveluissa kesällä

Kirjaston palvelupiste ja Lähde-rakennus

Kirjaston palvelupisteen ja Lähde-rakennuksen aukioloajat lyhenevät 24.6.–4.8.:

• Palvelupiste on avoinna arkisin klo 11-17 ja lauantaisin klo 11-16.
  • Lähde on avoinna arkisin klo 8-18, lauantaisin klo 9-16 ja sunnuntaisin klo 11-16.

To 20.6. kirjaston palvelupiste suljetaan jo klo 16, Lähteen ovet ovat avoinna klo 21 saakka. Juhannuksena 21.–23.6. Lähde on suljettu.

Aukiolo- ja palveluajat

Tilaukset Kanavuoren Kokoelmakeskuksesta

Kokoelmakeskuksesta toimitetaan aineistoa 24.6.–4.8. vain kahdesti viikossa. Kuljetukset ovat maanantaina ja keskiviikkona iltapäivisin. Saat saapumisilmoituksen sähköpostiisi normaaliin tapaan.

Kaukopalvelu

Kaukopalvelu on suljettu 1.7.–4.8.

Hankintaehdotukset

Hankintaehdotukset käsitellään normaalisti seitsemässä päivässä, mutta kesällä (1.6.-31.8.) käsittelyaika voi olla pidempi.

Aallon lukusali

Aallon lukusali on suljettu 21.6.–4.8. Jos haluat sulkuaikana käyttää lukusalin kokoelmia, voit ottaa yhteyttä vahtimestareihin: vahtimestarit-seminaarinmaki@jyu.fi, puh. 029 4418069.

Tavoitat kirjaston asiakaspalvelun myös sähköpostitse: jykneuvonta@library.jyu.fi. Vastaamisessa voi olla viivettä, mutta pääsääntöisesti viesteihin vastataan arkipäivisin läpi kesän.